Статті
Меню сайту
Форма входу
Рубрики
Привітання до свят [15]
Святкуємо [79]
Офіційно [408]
Вісті з державної адміністрації [50]
Районна рада інформує [49]
Управління Пенсійного фонду інформує [25]
Районний центр зайнятості інформує [30]
З прокуратури району [44]
Міліцейський кур'єр [48]
Соціальний захист [90]
Повідомлення з РАЕС [44]
Абетка здоров'я [59]
Материнка [125]
Криниченька [38]
Добрий господар [49]
Молодіжна палітра [50]
Спорт [105]
Люди рідного краю [200]
Село і Люди [29]
Інтерв'ю до ювілею [4]
З редакційної пошти [72]
Творчість наших читачів [75]
На суботній добривечір [124]
Оголошення та реклама [21]
Пошук
Наше опитування
Як Вам наш сайт?
Всього відповідей: 189
Погода
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Вітаю Вас, novadoba · RSS 22.11.2017, 14:21

Головна » Статті » Офіційно

А мобільник так і не працює
Ще наприкінці серпня ц.р. я купила телефон марки «Fly» у Маневичах в магазині «Сенс». Вже на третій день він у мене не працював і я відразу ж звернулася до продавця магазину. Слід сказати, що при покупці мені не надали товарний чек, щоправда, була гарантія на ремонт. Згідно з нею телефон ремонтувався більше 3 тижнів та після ремонту вже на другий день я із тією ж несправністю понесла його в магазин. Цього разу мобільник «ремонтували» півтора місяці – і знову та ж історія. Власник магазину відмовився мені віддати гроші або поміняти його на новий, в телефонних розмовах неодноразово грубив мені. І після третього ремонту телефон так і не запрацював. Ось такі маю клопіт та головний біль за свої ж гроші.
За допомогою я звернулася до голови комісії по захисту прав споживачів при Маневицькій селищній раді, яка діє на громадських засадах Петра Турика, який надав необхідну консультацію, за що щиро дякую. Написала й заяву в управління по захисту прав споживачів у Волинській області сподіваюсь, що мені допоможуть захистити свої права.

Світлана ЯСЮК,
с. Городок.

Для наших читачів Петро Турик надав по цьому питанню юридичну консультацію: Відповідно із ст. 6, 11 Закону «Про захист прав споживача» від 12.05.1991 р із внесеними змінами від 15.01.2015 р. та 03.09.2015 р. (далі Закон) продавець зобов’язаний передати споживачеві продукцію належної якості, а також надати інформацію на цю продукцію, видати розрахунковий документ, що засвідчує акт купівлі з позначкою про дату продажу. Згідно із ст. 9 Закону споживач має право на обмін товару належної якості протягом 14 днів, якщо товар не задовольняє його за формою, габаритом, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.
Ст. 7,8 Закону передбачено, що виробник забезпечує належну роботу товару протягом гарантійного строку, при виконанні гарантійного ремонту цей строк збільшується на час проведення ремонту. У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків споживач, у порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника розірвання договору та повернення оплати за товар або ж вимагати заміни товару на такий же товар або аналогічний, з числа наявних у продавця.
До даної комісії при Маневицькій селищній раді неодноразово зверталися жителі району з подібними фактами, отримавши необхідну інформацію, свої права споживачів мали змогу захистити, звернувшись до управління та захисту прав споживачів у Волинській області, яке знаходиться за адресою: м. Луцьк, вул. Ковельська, 8.
Категорія: Офіційно | Додав: novadoba (24.11.2015)
Переглядів: 65 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Copyright "Новадоба"" © 2013
Зробити безкоштовний сайт з uCoz