Статті
Меню сайту
Форма входу
Рубрики
Привітання до свят [15]
Святкуємо [79]
Офіційно [408]
Вісті з державної адміністрації [50]
Районна рада інформує [49]
Управління Пенсійного фонду інформує [25]
Районний центр зайнятості інформує [30]
З прокуратури району [44]
Міліцейський кур'єр [48]
Соціальний захист [90]
Повідомлення з РАЕС [44]
Абетка здоров'я [59]
Материнка [125]
Криниченька [38]
Добрий господар [49]
Молодіжна палітра [50]
Спорт [105]
Люди рідного краю [200]
Село і Люди [29]
Інтерв'ю до ювілею [4]
З редакційної пошти [72]
Творчість наших читачів [75]
На суботній добривечір [124]
Оголошення та реклама [21]
Пошук
Наше опитування
Як Вам наш сайт?
Всього відповідей: 189
Погода
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Вітаю Вас, novadoba · RSS 23.08.2017, 01:40

Головна » Статті » Управління Пенсійного фонду інформує

Впровадження нової технології обслуговування громадян
У Пенсійному фонді України розпочато створення нової системи обслуговування громадян та обробки пенсійної документації на базі централізованих інформаційних технологій. Зокрема, створено нові методи прийому громадян за принципами «бек-офіс» та «фронт-офіс». Це дасть змогу не тільки відмовитися від величезного паперового документообігу, а й спростити процедури прийому та обслуговування громадян, істотно скоротити час їхнього спілкування з спеціалістами управління.
З 1 серпня ц.р. призначення пенсій буде здійснюватиметься паралельно в двох програмах в АСОПД/КОМТЕХ -W, яка застосовується вже майже 20 років та в Централізованій підсистемі «Призначення та виплата пенсій».
Після того як працівники фронт-офісу (залів обслуговування громадян або приймалень для громадян) прийняли необхідний пакет документів, у бек-офісі (відділах з питань призначення та перерахунку пенсій) автоматично, за допомогою програмного забезпечення, вносяться у справу дані із системи персоніфікованого обліку про страховий стаж та заробітну плату й здійснюється розрахунок пенсії. Дані про стаж за періоди роботи до впровадження системи персоніфікованого обліку спеціаліст вносить вручну на підставі даних трудових книжок.
Нова система аналізує можливість призначення пенсії за всіма варіантами, на які має право пенсіонер. Клієнту не треба буде писати заяву на призначення конкретного виду пенсії, варто лише зазначити, що він претендує на призначення пенсії у найвигіднішому для нього розмірі.
Сьогодні оформлення пенсійних документів відбувається лише в управлінні Пенсійного фонду за місцем реєстрації пенсіонера. У подальшому громадянин зможе звернутися щодо призначення пенсії в будь-яке управління в системі ПФУ.
Значно розширюються можливості дистанційного обслуговування громадян, залучаючи до цього Контакт – центр та веб-портал Пенсійного фонду України. Одержавши електронний цифровий підпис, через персональний кабінет на веб-порталі людина отримає доступ до своєї електронної пенсійної справи, зможе подати заяву на перерахунок пенсії, не виходячи з дому, контролювати вчасність виплат. Крім того, через веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду громадянин має право подати заяву, звернення, скаргу, отримати необхідну консультацію фахівців.
З впровадженням нових технологій буде досягнуто максимальну автоматизацію процесів, перехід до електронних пенсійних справ, економію коштів Фонду на утримання централізованих систем, упередження переплат та дублювання виплат, надійний захист персональних даних, мінімізацію «людського фактору», помилок, зловживань, корупції.
Категорія: Управління Пенсійного фонду інформує | Додав: novadoba (25.07.2016) | Автор: Галина Горайчук
Переглядів: 27 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Copyright "Новадоба"" © 2013
Зробити безкоштовний сайт з uCoz