Статті
Меню сайту
Форма входу
Рубрики
Привітання до свят [15]
Святкуємо [79]
Офіційно [408]
Вісті з державної адміністрації [50]
Районна рада інформує [49]
Управління Пенсійного фонду інформує [25]
Районний центр зайнятості інформує [30]
З прокуратури району [44]
Міліцейський кур'єр [48]
Соціальний захист [90]
Повідомлення з РАЕС [44]
Абетка здоров'я [59]
Материнка [125]
Криниченька [38]
Добрий господар [49]
Молодіжна палітра [50]
Спорт [105]
Люди рідного краю [200]
Село і Люди [29]
Інтерв'ю до ювілею [4]
З редакційної пошти [72]
Творчість наших читачів [75]
На суботній добривечір [124]
Оголошення та реклама [21]
Пошук
Наше опитування
Як Вам наш сайт?
Всього відповідей: 188
Погода
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Вітаю Вас, novadoba · RSS 28.07.2017, 05:50

Головна » Статті » Управління Пенсійного фонду інформує

Зміни до Порядку звернення за призначенням та перерахунком пенсії
Постановою правління Пенсійного фонду України від 30.07.2015 р. №13-2 внесено зміни до Порядку подання та оформлення документів для призначення (перерахунку) пенсій (далі Порядок) відповідно до Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування».

В зв’язку з обмеженням, установленим законодавством щодо проведення перевірок на підприємствах, затверджену Порядком форму довідки про заробітну плату для обчислення пенсії (додаток 1) доповнено таким реченням: «Не заперечуємо проти проведення перевірки первинних документів за період, зазначений у цій довідці». Тобто, отримавши довідку про заробітну плату для обчислення пенсії, органи Пенсійного фонду мають право перевірити відповідність сум заробітку у довідці сумам, зазначеним у первинних документах, на підставі яких її видано, та сплату з цих сум відповідних внесків.
До 1 січня 2016 року для підтвердження заробітної плати, з якої обчислюється пенсія, особа має право подавати довідку про заробітну плату (дохід) до 1 липня 2000 р. Після 1 січня 2016 р. таку довідку подаватимуть лише особи, які після 1 липня 2000р. не мають 60 місяців страхового стажу.
За ст. 51 ЗУ «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування», якщо пенсіонер виїжджає на постійне місце проживання за кордон, пенсія, призначена в Україні, за заявою пенсіонера може бути виплачена йому за шість місяців наперед перед від’їздом, починаючи з місяця, наступного за місцем зняття з обліку за місцем постійного проживання.
Внесеними до Порядку змінами врегульовано порядок звернення за виплатою пенсії на шість місяців наперед у зв’язку з виїздом на постійне місце проживання за кордон іноземців та осіб без громадянства, які на законних підставах одержували пенсію за українським законодавством. Для одержання шестимісячного розміру пенсії їм потрібно до заяви додати паспортний документ іноземця або документ, що посвідчує особу без громадянства та талон зняття з реєстрації місця проживання в Україні (п.2.25 Порядку).
Внесено в Порядок зміни щодо документа, який є підставою для зміни статусу «працюючий» чи «непрацюючий» внутрішньо переміщеним особам. Установлено, що в разі відсутності в зареєстрованої (взятої на облік) внутрішньо переміщеної особи документів, що підтверджують факт звільнення (припинення зайнятості), факт звільнення з роботи встановлюється на підставі особистої заяви із зазначенням дати, з якої особа не працює, та поясненням обставин, у зв’язку з якими неможливо внести запис до трудової книжки чи подати оригінал трудової книжки.
Уточнено Порядок звернення за призначенням пенсії громадянам України, які зареєстровані на території Автономної Республіки Крим та м. Севастополя і не одержують пенсії від уповноважених органів Російської Федерації. Передбачено, що такі особи до заяви про призначення пенсії за українським законодавством додають документ уповноваженого органу Російської Федерації про те, що особі не призначалась пенсія за місцем реєстрації на території Автономної Республіки Крим та м. Севастополя, та особисту декларацію про відсутність громадянства держави-окупанта.
Крім того, п.2.6. Порядку, що визначає перелік документів, які подають для призначення до пенсії надбавок, допомог, додаткової пенсії, компенсації та підвищень, доповнено пп.11, котрий передбачає, що для призначення надбавки на непрацездатних членів сім’ї подається документ про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків непрацездатному членові сім’ї ( в разі його наявності).
Категорія: Управління Пенсійного фонду інформує | Додав: novadoba (17.11.2015) | Автор: Оксана Богайчук
Переглядів: 60 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Copyright "Новадоба"" © 2013
Зробити безкоштовний сайт з uCoz