Внесення змін до локальних нормативних актів з охорони праці
Для впровадження в організації,установі, на підприємстві (далі – підприємство) норм законодавства, їх конкретизації розробляються локальні нормативні акти (ЛНА), зокрема й з питань охорони праці. ЛНА набирають силу після їх затвердження, яке може провадитися: - шляхом видання керівником розпорядчого документа (наказу); - прийняттям рішення колегіальним органом (правлінням, дирекцією, радою); - одноосібно керівником, якщо таке право йому надано статутом підприємства чи положенням про нього. Внаслідок змін у законодавстві чи змін, внесених до установчих документів підприємства, а також у зв"язку з набуттям чинності новими або переглянутими державними нормативними актами про охорону праці виникає необхідність внести зміни й до локальних нормативних актів з охорони праці. Внесення змін до ЛНА може бути проведено й за результатами перегляду ЛНА. Строки перегляду окремих ЛНА визначено нормативно-правовими актами. Ініціювати внесення змін до ЛНА може: керівник підприємства; керівник служби охорони праці (відповідного структурного підрозділу, посадової особи, відповідальної за цей напрям роботи). Після підготовки тексту змін до ЛНА готують проект наказу щодо внесення змін до конкретного акта. Наказ завжди має містити заголовок. Формулювання заголовку наказу залежить від того, до якого документа вносять зміни. А саме до: наказу чи самого ЛНА; окремих його частин (пунктів, абзаців, розділів) чи додатків до нього. Зміни до тексту раніше прийнятого ЛНА вносять шляхом заміни у ньому (у т.ч. і додатках) окремих пунктів, речень, абзаців, слів, цифр або доповнення тексту (додатків) новими пунктами, реченнями, абзацами, словами чи цифрами. Якщо обсяг змін до ЛНА є незначним, то їх включають до тексту наказу. У разі коли обсяг змін перевищує одну сторінку, його оформлюють на окремому аркуші як додаток до розпорядчого документа (наказу). У разі зміни половини тексту ЛНА слід розробити новий документ, а раніше затверджений ЛНА визнати таким, що втратив чинність.