У квітні 2013 року підписаний Регламент
взаємодії між Поштамтом Волинської дирекції УДППЗ «Укрпошта» та Маневицькою
районною державною адміністрацією щодо забезпечення спрощеного доступу
громадян, суб’єктів господарювання до адміністративних послуг, яким передбачено
реалізацію на теренах району проекту «Адміністративні послуги: спрощений доступ
через пошту». Наше сьогоднішнє інтерв’ю з начальником ЦОС №3 Марією Неродик.
- Маріє Анріївно, у чому
полягає співпраця райдержадміністрації та ЦОС№3 поштамту Волинської дирекції
УДППЗ «Укрпошта»?
- Головна мета проекту – підвищення рівня
обслуговування населення у сфері адміністративних послуг. Укрпошта у співпраці
з державними органами забезпечує доступність адміністративних послуг для
фізичних та юридичних осіб. Особливо це важливо для жителів сільської
місцевості, одиноких пенсіонерів.
Даний вибір не випадковий, адже підприємство
має найбільшу в регіоні мережу відділень
поштового зв΄язку, що охоплює всі
населені пункти району.
- Які конкретно можливості надає
впровадження проекту для пересічних громадян?
- Надання
адміністративних послуг через поштові відділення дає змогу жителям Маневиччини
максимально спростити вирішення адміністративних питань. Мешканцям сіл та селищ
для отримання певної довідки тепер не обов’язково їхати до райцентру чи області, витрачати свій час і гроші на проїзд, а
просто потрібно прийти в поштове відділення, заповнити необхідний пакет
документів, відправити лист на замовлення та отримати відповідь у встановлений
законом термін. Впровадження такої системи унеможливлює випадки корупції,
суттєво економить час громадян під час отримання адмінпослуг.
- Що на практиці означає спрощення
доступу до отримання адміністративних послуг?
- На практиці це означає, що будь-який
громадянин або суб’єкт господарювання зможе через відділення поштового
зв’язку отримати всю необхідну
інформацію стосовно адміністративних
послуг та відправити оформлений пакет документів, поштовим відправленням (лист,
бандероль, посилка) з оголошеною цінністю та описом вкладення на адресу
суб’єкта, який надає адмінпослугу , а потім отримати кінцевий документ також
через поштове відділення.
За період впровадження проекту, а саме з липня
нинішнього року, відділеннями нашого району було переслано 38 поштових
відправлень з пакетом документів до відповідних інстанцій. Найбільше
відправлень надійшло до Інспекції державного архітектурно-будівельного
контролю, що знаходиться у Луцьку.
- Які послуги можна отримати через пошту і в яких саме
відділеннях?
Це послуги, які є найбільш затребуваними.
Наприклад, видача посвідчень батькам та дитині з багатодітної сімї, ветеранів
праці, жертв нацистських переслідувань, призначення компенсації на придбання
твердого та рідкого побутового палива особами, які мають право на пільги,
призначення субсидій на оплату житлово-комунальних послуг та інші. У цьому
проекті задіяні всі 34 поштових
відділень.
|